Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Rollercoaster.be wordt niet gesponsord en is evenmin een commerciële website. Elke kleine of grote gift wordt geapprecieerd en wordt gebruikt om deze site draaiend te houden. Ons steunen kan door op onderstaande link te klikken. Alvast bedankt!

* Kalender
september 2010
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 [9] 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Reclame

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Walibi Belgium 2010!  (gelezen 629 keer)
K-ToF
Expert Looper
Geslacht: Man

I C U Baby, Shakin' That Ass!

« Gepost op: 10 Maart 2010, 23:28:27 »

Binnen een kleine maand opent Walibi Belgium opnieuw zijn deuren. Sinds 2007 is het park bezig met een grondige opknapbeurt van zijn attractie's en het park in het algemeen. Denk maar aan de renovatie van Radja River en Calamity Mine, het schilderwerk van Cobra en de heraanleg van het plein naast de attractie, de schilderbeurt van Dalton Terror, etc.

Walibi Belgium blijft ook deze winter doorwerken aan de herwaardering van het park en diens attractie's. Naast de grondige renovatie van Aqualibi, wordt ook het Walibi zelf hard gewerkt. Meer weten?

- Na een wandeling rond Walibi Belgium konden enkele bronnen vaststellen dat Radja River opnieuw in stellingen staat. Let wel dat het hierbij om de achterkant van de rotsen gaat. Of de voorkant ook opnieuw aangepakt wordt, is nog niet duidelijk.
- Ook aan FlashBack beweegt er duidelijk wat. Of men ook aan de attractie aan het werken is, is niet geweten, maar de bootjes van FlashBack hebben wel een nieuwe kleur gekregen. Blauw? Neen, helemaal niet. Vanaf 2010 zullen de bootjes een gele kleur hebben. Of het nu het genoemde fluo-geel is, laat ik even in het midden. Volgens WalibiFriends zijn er geruchten dat ook de vaargeul van FlashBack aangepakt is, maar daar kunnen ze de geruchten niet bevestigen
- Na Cobra en Dalton Terror is ook Vampire toe aan een schilderbeurt. De rode track van de achtbaan blijft behouden, maar het blauw-groene kleurtje maakt plaats voor zwart. Foto's vind je op volgende links:
* http://img7.hostingpics.net/pics/804522P2060102.jpg
* http://img7.hostingpics.net/pics/885278P2060123.jpg

Bron: CentralPark, WalibiFriends en Themepark.nl

K-ToF:
The Pleasure You Can't Measure!
Dejavuke
Looper
**

RC||TSB

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Maart 2010, 15:15:33 »

Ergens vind ik het wel jammer dat ze de appelblauwzeegroene kleur vervangen door zwart, deze had nét ietsje meer uitstraling.  Natuurlijk is het positief dat ze het park en hun banen blijven opknappen!
Benji
Ik ben een Jedei!
V.I.P. Looper

Benji'ke

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Maart 2010, 15:31:01 »

Allé, de pottekes verf vliegen er dus door! Smiley
Wel jammer van de gele kleur van de bootjes. Ik vond die vorige eigenlijk vrij mooi in kleurcombinatie (het valt natuurlijk nog af te wachten welke tint van geel uiteraard).
De schilderbeurt voor Vampire juich ik zéér hard toe, al ga ik die supportkleur wel hard missen. Ik vond die ééééécht mooi. Eveneens voor de kleuren van Cobra toen eigenlijk.

Ze zijn precies alles wat ik mooi vond aan het herschilderen in iets lelijkers Tongue Maar wat het thema van Vampire betreft is zwart en rood wel een ideale combinatie.

Benji

Veel beloven, weinig geven doet een dwaas in vreugde leven!
Cyberduck
Algemeen moderator
V.I.P. Looper

From the Earth to the Moon!

« Antwoord #3 Gepost op: 11 Maart 2010, 15:55:15 »

Mooi, Vampire in X2 kleurtjes!

Ik ben eens benieuwd naar het eindresultaat!  Cool

Benji
Ik ben een Jedei!
V.I.P. Looper

Benji'ke

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Maart 2010, 17:22:35 »

Mooi, Vampire in X2 kleurtjes!

Eigenlijk is het nog wreed sexy!

Veel beloven, weinig geven doet een dwaas in vreugde leven!
Den Este
Este(é)ban
V.I.P. Looper

« Antwoord #5 Gepost op: 11 Maart 2010, 17:24:44 »

Eigenlijk is het nog wreed sexy!

Amai nog nie! Het zou zeker bij de Vampire passen! Smiley
« Laatste verandering: 11 Maart 2010, 17:26:36 door Den Este » Gelogd

Life is a rollercoaster
Geert
Beheerder
V.I.P. Looper

« Antwoord #6 Gepost op: 11 Maart 2010, 18:50:42 »

Meer info en bevestiging werd vandaag door het park zelf gegeven. Ik stel voor dat we in dat topic verdergaan.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

CONTACT  |  TEAM  |  COLOFON