Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Rollercoaster.be wordt niet gesponsord en is evenmin een commerciële website. Elke kleine of grote gift wordt geapprecieerd en wordt gebruikt om deze site draaiend te houden. Ons steunen kan door op onderstaande link te klikken. Alvast bedankt!

* Kalender
september 2010
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 [7] 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Reclame

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Europa-Park bundelt totale aanbod in ‘glossy’ magazine  (gelezen 591 keer)
Geert
Beheerder
V.I.P. Looper
Geslacht: Man

« Gepost op: 07 Februari 2010, 22:02:17 »

Voor het eerst heeft Europa-Park, Duitslands grootste attractiepark, haar totale aanbod gebundeld in één glossy magazine. Het boekwerk geeft de lezer behalve veel voorpret door de grote hoeveelheid foto’s, ook nuttige tips en praktische informatie over het attractiepark, de bijzondere overnachtingsmogelijkheden en de vele evenementen.

156 pagina’s beleving
Europa-Park heeft voor de productie van deze 156 pagina’s tellend magazine enkele fotografen de opdracht gegeven om de beleving van Europa-Park in beeld te brengen. Een kleurrijk overzicht van de talrijke  mogelijkheden is het resultaat. Zo zijn de eerste 87 pagina’s gewijd aan de 13 Europese themagebieden van het attractiepark. Men krijgt een goed overzicht van de meer dan 100 attracties en shows die verweven zijn in de architectuur van de gepresenteerde landen.
Op de volgende 34 pagina’s worden de overnachtingsmogelijkheden gepresenteerd. Europa-Park beschikt immers naast vier bijzondere thema-hotels ook over een overnachtingscamping en ingerichte tipitenten.  De laatste 35 pagina’s geven een beeld van wat de seizoenen te bieden hebben. Evenementen als Halloween en de winteropenstelling worden beschreven, maar ook wordt aandacht besteed aan het Zwarte Woud, het gebied waarin Europa-Park ligt.

Makkelijk aanvragen
De brochure is bedoeld voor iedereen die meer wil weten over het volgens onderzoeken beste park van Europa. Het glossy magazine verschijnt in het Duits, Engels en Frans. Een exemplaar wordt tezamen met een prijsoverzicht en een Nederlandstalige parkbrochure gratis toegezonden na een aanvraag via benelux@europapark.de  of op www.reisgidsen.nl (alleen voor Nederlandse adressen).

Cyberduck
Algemeen moderator
V.I.P. Looper

From the Earth to the Moon!

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Februari 2010, 22:11:22 »

Ik heb hem gelijk even besteld. Ze zijn wel goed bezig met het bekender maken van het park hier in de Benelux heb ik de indruk.  Smiley

De Rosse
Margiman
V.I.P. Looper

De mijn ook....

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Februari 2010, 14:25:32 »

Ik heb dat boek onlangs in handen gehad en het ziet er fantastisch uit! Ik heb het ook besteld! Bedankt voor de informatie Geert! Europa Park is inderdaad héél goed bezig om het park bekend te maken hier in de Benelux!
Fox
New Looper
*

Pretparkbeest

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Februari 2010, 20:13:41 »

Ik heb er eentje kunnen bemachtigen op het vakantiesalon in Antwerpen en het is werkelijk een pareltje. Mooi dat je deze brochure gewoon gratis kunt bestellen. Maar het moet Europa-Park toch wel wat kosten om dergelijk boekje op zo'n grote schaal te verspreiden.

Pretparkbeest.be
Geert
Beheerder
V.I.P. Looper

« Antwoord #4 Gepost op: 08 Februari 2010, 20:22:24 »

Enerzijds is het vreemd dat EP nu ook aandacht heeft voor de Benelux, maar anderzijds ook weer niet.
De laatste jaren is het al erg duidelijk geworden dat de hotels voortdurend goed vol zitten. In die laatste jaren werd er amper reclame gemaakt in de Benelux, dus schijnbaar heeft men die landen niet echt nodig.
Aan de andere kant lijkt het me dat men vindt dat het park voldoende gegroeid is om er een meerdagenbestemming van te maken. Ik denk dat er niemand in de Benelux is die het in zijn hoofd haalt voor één dag naar Rust te rijden. Misschien wijst het er dan op dat het park verwacht nog stevig te groeien de komende jaren en dat de Benelux-landen dan wél belangrijk worden om de bezoekersstroom verder op te krikken.

Fox
New Looper
*

Pretparkbeest

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Februari 2010, 20:41:59 »

Ik denk dat er niemand in de Benelux is die het in zijn hoofd haalt voor één dag naar Rust te rijden. Misschien wijst het er dan op dat het park verwacht nog stevig te groeien de komende jaren en dat de Benelux-landen dan wél belangrijk worden om de bezoekersstroom verder op te krikken.

Ik vind zelfs een weekendje met 1 overnachting al erg krap. Pretparkliefhebbers reizen met plezier enkel voor Europa-Park naar de regio, maar gewone toeristen combineren het waarschijnlijk liever met iets anders. De regio is enerzijds zeer aantrekkelijk als eindbestemming, maar anderzijds ook erg geschikt als tussenstop bij verdere oorden (Zwitserland, Italië) als reisbestemming. Ik denk dat Europa-Park zich in de Benelux dan ook zo zal profileren. En ze zijn al behoorlijk aanwezig in de reisbureaus. Het blijft natuurlijk de vraag of de gemiddelde Belg/Nederlander zal toehappen.

Pretparkbeest.be
Eftelflags
D(e!)nny
V.I.P. Looper

8baan.com

« Antwoord #6 Gepost op: 10 Februari 2010, 00:46:55 »

Besteld! Ben benieuwd Smiley

www.8baan.com

Typfouten voorbehouden
Master D
Senior Looper

En zo doen we dit!

« Antwoord #7 Gepost op: 19 Februari 2010, 22:35:43 »

3 dagen na mijn bestelling lag het mooie boek al op de deurmat. Ziet er erg goed uit.
Leuke info en mooie foto's. Alleen jammer dat er vanuit Nederland geen georganiseerde reizen zijn naar dit park.
De Rosse
Margiman
V.I.P. Looper

De mijn ook....

« Antwoord #8 Gepost op: 23 Februari 2010, 13:31:20 »

Ik heb het prachtige boek gisteren ook ontvangen! Voor iemand die het park niet kent en dit boek leest,die wil er toch zo naartoe zeker!
Pieter Peeters
Stengeldiver
V.I.P. Looper

« Antwoord #9 Gepost op: 27 Februari 2010, 19:54:41 »

Na lang wachten ontving ik vandaag een pakket van Europapark.

Naar schatting meer dan 5 kg.

Inhoud.

4x het boek ( in het Duits Sad )

en 125x een folder van het park in het Nederlands en nog 50x een andere folder.

d*mn.. bietje "overkill"  he  Tongue

I love A**a! A**a is THE sweetest thing in the world...A**a forever !

Voor veel informatie omtrent parken met foto's en video's
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

CONTACT  |  TEAM  |  COLOFON