Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Rollercoaster.be wordt niet gesponsord en is evenmin een commerciële website. Elke kleine of grote gift wordt geapprecieerd en wordt gebruikt om deze site draaiend te houden. Ons steunen kan door op onderstaande link te klikken. Alvast bedankt!

* Kalender
september 2010
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4
5 6 7 8 [9] 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Reclame

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Drayton Manor goes 4D  (gelezen 237 keer)
PatrickJ
Looper
**
Geslacht: Man

Zoo-en pretparkliefhebber

« Gepost op: 01 Maart 2010, 21:57:39 »

Het seizoen 2010 begint op 20 maart en staat in teken van de 60e verjaardag van het park. Het Britse pretpark heeft enkele unieke attracties, waaronder Shockwave, de enige stand-up achtbaan in Europa. Voor 2010 weet het park de bezoeker te verrassen met een speciaal aangepaste filmversie van Happy Feet, met een looptijd van 12 minuten waarin het verhaal van de pinguïn Mumble verteld wordt. Onze held probeert zijn pinguïn-vrienden van de hongersdood te redden, nadat mensen door de overdreven visvangst hun voedsel stalen.

Meer info op Parkworld: http://www.parkworld.be/nl/laatste-nieuws/1-pretparken-nieuws/503-60-jaar-drayton-manor

Persoonlijk ben ik geen grote voorstander van 4D-films omdat de herhalingswaarde laag ligt, maar ik ben toch steeds benieuwd wanneer het een nieuwe film betreft.
Desalnietemin denk ik dat een ander park in de regio met T13rteen hogere ogen zal gooien...

COASTER COUNT: Coasters: 386 (354 Steel, 32 Wood) - Parks: 110
Parkworld.be - Zoo.be
Cyberduck
Algemeen moderator
V.I.P. Looper

From the Earth to the Moon!

« Antwoord #1 Gepost op: 01 Maart 2010, 22:09:28 »

Persoonlijk ben ik geen grote voorstander van 4D-films omdat de herhalingswaarde laag ligt, maar ik ben toch steeds benieuwd wanneer het een nieuwe film betreft.
Desalnietemin denk ik dat een ander park in de regio met T13rteen hogere ogen zal gooien...

Agree. Een 4D cinema zal dat park niet echt redden in mijn ogen (al is die niet volledig nieuw zoals ik het begrijp). Het park heeft de laatste keer dat ik er was een nogal miezerige indruk achtergelaten.  Undecided

DenDeb
Freddy Queen
V.I.P. Looper

I'M A HAPPY CAMPER!

« Antwoord #2 Gepost op: 01 Maart 2010, 22:58:45 »

Agree. Een 4D cinema zal dat park niet echt redden in mijn ogen (al is die niet volledig nieuw zoals ik het begrijp). Het park heeft de laatste keer dat ik er was een nogal miezerige indruk achtergelaten.  Undecided

Inderdaad! Al kan dat ook wel wat aan het weer gelegen hebben die dag.. Smiley

I Love My Brick!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

CONTACT  |  TEAM  |  COLOFON